St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 1 mars 2011

Hemligheten avslöjas NU!!!!

Jag har bakat lite idag....

...undrar ni varför; scrolla neråt....








NU, mina vänner, ska jag berätta varför jag har bakat dessa små godsaker. Det är INTE för att jag har en "bulle i ugnen" (eller i mitt fall skulle det väl vara en cupcake som Marika så fyndigt skrev haha ;)).
Så här är det: Jag har idag haft besök av Barometern som varit här och intervjuat mig och så ni kommer med andra ord snart få se mina små bakverk i tidningen :). Givetvis är jag oerhört glad för detta och tycker att det ska bli såååååå skoj!!!! Så av det skälet bakade jag både bakelser och cupcakes dagen till ära :).
"Barrans" reporter och fotograf var supertrevliga och vi hade en lång pratstund/fika!

Ett gigantiskt stora TACK till bästa Mia som varit här och hjälpt mig under dagen och varit helt ovärdelig!!! Du är bara bäst, jätte-jätte-jätte-jättestora kramar till dig min underbara vän!

Så håll koll framöver efter mina verk :). Och självklart kommer jag skriva ut på bloggen när det är dags!

10 kommentarer:

  1. Yasmin Ohlssonmars 01, 2011

    Åhhh vad kul! GRATTIS! men dte är klart! Du är ju GRYM!!

    SvaraRadera
  2. Tack Yasmin för dina snälla ord, det blir jag jätteglad över!!! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  3. Det va som jag misstänkte :)

    KUUUUUUUUUUUL!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Vad kul då ska jag ha koll i tidningen:)

    SvaraRadera
  5. Ja det är superkul!! Är så glad :)

    SvaraRadera
  6. WOW vad kul! Hoppas snart man kan köpa dina underverk någonstans också! kram :-)

    SvaraRadera
  7. Och vas öta de var. Gillar särskilt de med spritsad topping, blomma och "metalic"kulor! :-)

    SvaraRadera
  8. Tack Liv! Man vet aldrig...det kanske kommer en liten Stheavensshop någon gång framöver :)

    SvaraRadera
  9. Wow!!! vad kul , du är ju så oerhört duktig... Jag som älskar prickar, blev ju givetvis helt tokig i de små söta prickiga bakelserna. Nu måste du söka med ljus och lykta efter en passande liten Sheavensshop. Kramis Emma.

    SvaraRadera
  10. Haha, vem vet...det kanske blir en liten shop så småningom hihi :)
    Prickigt är alltid roligt! Kram på dig Emma

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)